Objavljeno: 13.09.2023.
U gradskom parku , pored dječjeg igrališta, u utorak, 12. rujna održala se završna svečanost ljetnog programa „Olimpijada čitanja 2023.“ koju je provodila Knjižnica i čitaonica „Fran Galović“. Pred velikim brojem malih čitača i njihovih roditelja, dodijeljene su medalje i diplome najuspješnijim čitačima, a diplome svim sudionicima. Završnu svečanost vodile su ambasadorice čitanja koprivničke knjižnice Karolina Điko, učenica prvog razreda koprivničke Gimnazije Fran Galović i Maria Milanović Vugrač, učenica Osnovne škole Antun Nemčić Gostovinski, dok su medalje i diplome dijelili zamjenica gradonačelnika Ksenija Ostriž i ravnatelj Knjižnice Karlo Galinec.
Ove godine prijavilo se ukupno 217 učenika od 1. do 4. razreda. Aktivno ih je sudjelovalo 197, a pročitali su ukupno 3240 knjige što je identično s rezultatima prošle godine. U prosjeku pročitano je čak 16 knjiga po sudioniku. Čak 37 učenika primilo je zlatnu medalju za pročitanih 40 knjiga, a dodijeljene su srebrne i brončane medalje. Pohvaljeni su i nagrađeni oni učenici koji su najviše komentirali knjige na web stranici Olimpijade i oni koji su oduševili svojim dnevnicima čitanja. Program se i ove godine provodio u Gradskoj knjižnici „Franjo Marković“ Križevci, a ove godine u provođenje su se priključile Gradska knjižnica „Juraj Šižgorić“ Šibenik i Gradska knjižnica Makarska. Program financijski podupire Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske i Grad Koprivnica.
Inače, Olimpijada čitanja 2023. provodila se od 26. 6. do 31.8.2023. među djecom od 1. do 4. razreda osnovnih škola s ciljem da ih se motivira za čitanje iz užitka, da usavrše vještine čitanja i razumijevanja pročitanog te steknu bolje samopouzdanje kada krenu na jesen u školu. Ovaj program provodi se već osmu godinu, osmislile su ga i u potpunosti provode knjižničarke Dječjeg odjela Knjižnice i čitaonice « Fran Galović ». Program je postao popularan među djecom pa se svake godine sve više djece uključuje i postižu se sve bolji i bolji rezultati, a ono što je najvažnije je da učenici stječu bolje čitateljske kompetencije i uživaju u čitanju.