Objavljeno: 21.11.2017.
Redovito stvarajte kvalitetan sadržaj, pričajte priče kroz objave, no one moraju biti istinite i odražavati vaše poduzeće ili brend. Slušajte korisnike, testirajte što vaša publika voli, cijelo vrijeme radite istraživanje tržišta i prema tome kreirajte kampanje, oglase i newslettere.
Kroz 4 radionice održane tokom listopada i studenog, poduzetnici su kreirali AdWords, Google Analiytics, Google My Business račun, Facebook račun i Mailchimp te saznali brojne tajne i trikove digitalnog marketinga.
– Čar digitalnog marketinga je u tome što je sve mjerljivo, moguće je testirati više stvari u isto vrijeme – poručili su predavači iz Ferencic internet marketing.
– Televizija i reklame su nametnute no s oglasima na Googlu možemo gađati određene ciljne skupine, razlika između dobrog i lošeg dizajna Google oglasa je u tome što dobar oglas ima logo, CTA (Call to Action) gumb, mora biti jasno o čemu se radi – objasnio je Vanja Bijelić iz Ferenčić internet marketing.
Polaznici su naučili kako prilikom izrade kampanja pomoću alata za pretraživanje ključnih riječi saznati koje pojmove ljudi pretražuju te kako pomoću UTM tagova pratiti i mjeriti uspješnost kampanja. Web stranica treba biti prilagođena za prikaz na mobilnim uređajima s obzirom na to da sve više ljudi koristi internet na mobilnim uređajima, mobitel postaje broj 1, a desktop broj 2.
– Radionica mi je jako puno pomogla da shvatim što je uopće digitalni marketing, koja mu je svrha, kako se provodi i što se sve koristi za postizanje ciljeva. Također sam shvatio da je to zasebna vrlo kompleksna disciplina i da se rezultati postižu predanim radom i iskustvom. Uspio sam napraviti kampanju na temelju informacija sa predavanja koristeći googleAdwords za svoju firmu. Također, predavanje o oglašavanju na facebook-u je bilo izuzetno korisno pa ću i tu kampanju odraditi. Zahvaljujem cijeloj ekipi, fimi FERENCIC i gospodinu Draženu što je uspio ovu kompleksnu temu prezentirati na jednostavan način – polaznik radionica Juraj Keser iz poduzeća motive ERP j.d.o.o..
Polaznici su dobili savjete za smišljanje ideja i strategije za nastup na Facebooku, planiranje objava na društvenim mrežama što znači napraviti plan objava unaprijed barem za tjedan do dva, kako se postavlja ciljna kamapanja, budžet za oglašavanje i slično.
– Fokus je valuta na društvenim mrežama, odnosno komentar je najbitnija forma jer to znači da je objava privukla pozornost – objasnio je Dražen kako potaknuti komentare i interakciju s korisnicima.
Interakcija s korisnicima se može ostvarivati i kroz e-mail marketing koji je najjeftinija vrsta marketinga jer omogućuje neposrednu komunikaciju s kupcem pomoću tehnike e-mail newsletter. Putem newslettera kupcima/klijentima možete slati PR članke, promocije, novosti, obavijesti te tako stvarate odnos s njima. Radionicu o e-mail marketingu je održao Mario Pintara iz H18 Megastore koji je jedan od vodećih regionalnih stručnjaka za e-mail marketing.
– Zlatno pravilo e-mail marketinga je imati odobrenje (privolu) vlasnika e-mail adrese da želi primati e-mail newsletter te omogućiti jednostavnu odjavu s mailing liste – poručio je Mario.
Također je otkrio koji su elementi newslettera, primjeri dobrih i loših newslettera, kada je idealno vrijeme za slanje e-maila, kako kreirati naslove, personalizirati newslettere, koristiti brojke, koja je uloga boja i brojne druge savjete. Pisanje bloga je veoma popularno, blog članci klijentima pružaju dodanu vrijednost te blogom privlačite korisnike na vaše web stranice kroz razne informacije, vizuale, fotografije, grafikone približvate svoje proizvode i usluge.
Ovim setom radionica poduzetnici su dobili teoretska, ali i praktična znanja o mogućnostima digitalnog marketinga kako bi uspješnije kreirali i upravljali online kampanjama, osmišljavali newslettere i blog postove što im uvelike može pomoći u poslovanju.
Zrinski trg 1, 48000 Koprivnica
grad.koprivnica@koprivnica.hr
+385 48 279 555
IBAN: HR5523860021820100005
SWIFT: PDKCHR2X
OIB: 62112914641