HR EN

Grad Koprivnica

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora

Javnim natječajem daje se u zakup na 5 godina poslovni prostor u vlasništvu Grada Koprivnice i to:

I. Trgovina Reka
Poslovni prostor (trgovina) u sklopu Društvenog doma u Reki, Ivana Mažuranića 18, koja se nalazi u građevini izgrađenoj na k.č.br. 9/1, k.o. Reka, ukupne površine 118,04 m2. Poslovni prostor sastoji se od trgovine površine 72,19 m2, skladišta I površine 15,77 m2, skladišta II površine 27,54 m2 i sanitarnog čvora površine 2,56 m2. Za građevinu u kojoj je smješten poslovni prostor izdan je energetski certifikat broj P_165_2012_10163_NSZ5 izdan od Petgrad d.o.o., Trg Tomislava dr. Bardeka 4, Koprivnica, kojim je građevina svrstana u E energetski razred. Početni iznos zakupnine je 1.600,00 EUR mjesečno. Jamčevina iznosi 160,00 EUR.

II. Trgovina Herešin
Poslovni prostor (trgovina) u sklopu Društvenog doma u Herešinu, Hrvatske državnosti 36, koji se nalazi u građevini izgrađenoj na k.č.br. 356 k.o. Herešin, površine 58,62 m2, a koji je dio etaže E-1 suvlasničkog udjela nekretnine 10/1000. Za građevinu u kojoj je smješten poslovni prostor izdan je energetski certifikat broj P_165_2012_10208_NSZ7 izdan od Petgrad d.o.o., Trg Tomislava dr. Bardeka 4, Koprivnica, kojim je građevina svrstana u E energetski razred. Početni iznos zakupnine je 600,00 EUR mjesečno. Jamčevina iznosi 60,00 EUR.

III. Zajedničke odredbe natječaja
Poslovni prostori daju se u zakup radi obavljanja djelatnosti trgovine. Način provođenja javnog natječaja je prikupljanje pisanih ponuda.
Jamčevina u iznosu od 160,00, 60,00 ili 220,00 EUR, ovisno o tome za što se dostavlja ponuda, uplaćuje se na žiro račun Grada Koprivnice: IBAN: HR55 2386 0021 8201 0000 5, poziv na broj HR68 9016 – OIB uplatitelja. Jamčevina se uračunava u iznos zakupnine onom ponuditelju s kojim će biti sklopljen ugovor o zakupu. Zakupnina se plaća mjesečno do 10-og u mjesecu za tri mjeseca unaprijed.
Zakupnik je dužan plaćati zakupninu od prvog dana mjeseca počevši od mjeseca u kojem je stupio u posjed. Poslovne prostore trenutno koristi dosadašnji zakupnik te će se u slučaju promjene zakupnika temeljem provedenog natječaja predaja u posjed novom zakupniku izvršiti najkasnije 30 dana od dana solemnizacije ugovora o zakupu poslovnog prostora. Prostor se uzima u zakup u zatečenom stanju. Troškove investicijskog i tekućeg održavanja poslovnog prostora kao i eventualne troškove investicijskih radova i preinaka potrebnih za obavljanje djelatnosti u poslovnom prostoru kao i ishođenje potrebne dokumentacije i dozvola, snosi zakupnik. Zakupnik nema pravo na povrat uloženih sredstava u navedene radove niti po toj osnovi na umanjenje zakupnine. Zakupnik snosi sve režijske troškove kao što je potrošnja električne energije, plina i vode (osim troška potrošnje pitke vode za trgovinu Reka), odvoz smeća, komunalnu naknadu, naknadu za uređenje voda te sve ostale pripadajuće troškove vezane za korištenje poslovnog prostora.
Zakupnik poslovni prostor ne može dati u podzakup niti je dopušteno po bilo kojoj pravnoj osnovi dati trećoj osobi na korištenje ili sukorištenje poslovni prostor odnosno na bilo koji način omogućiti trećoj osobi korištenje nekretnine koje po svojem sadržaju odgovara podzakupu.
Poslovni prostori daju se u zakup na rok od pet godina uz otkazni rok od tri mjeseca. Pisanu ponudu temeljem ovog natječaja mogu predati sve pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju uvjete natječaja.

Uvjeti koje prijavitelji moraju ispuniti su:
-Ponuditelj je pravna osoba ili fizička osoba – obrtnik upisana u odgovarajući registar, registriran za obavljanje djelatnosti iz Odjeljka 47: „Trgovina na malo“ prema NKD 2025. ili odgovarajuće registrirane djelatnosti prema ranijim propisima,
-Ponuditelj nema dug s osnova javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava,
-Ponuditelj nema dug prema Gradu Koprivnici, što će Povjerenstvo provjeriti prije potpisivanja ugovora.

Obrazac ponude za sudjelovanje na natječaju obvezni je dio dokumentacije i mora
sadržavati:
– Naziv, OIB, sjedište, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje,
– Naznaku (broj i adresu) poslovnog prostora za koji se daje ponuda,
– Ponuđeni iznos zakupnine za poslovni prostor za koji se daje ponuda u apsolutnom iznosu, izražen u EUR,
– Naziv banke i IBAN računa na koji će se eventualno vršiti povrat jamčevine,
– Kontakt podatke: telefonski broj i adresu e-pošte

Obrazac ponude koji se podnosi kao obvezni dio dokumentacije u sklopu ponude na Javni natječaj dostupan je na mrežnoj stranici Grada Koprivnice na istom mjestu gdje je dostupan i tekst Javnog natječaja.

Uz Obrazac ponude obvezno je priložiti:
– izvornik ili ovjerenu presliku rješenja Trgovačkog suda o upisu u Sudski registar ili izvadak iz Sudskog registra ili izvadak iz Obrtnog registra koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana objave Javnog natječaja iz kojeg mora biti vidljivo da je pravna osoba odnosno obrtnik registriran za djelatnost trgovine na malo te ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje,
-Punomoć za zastupanje (ovjerenu kod javnog bilježnika – izvornik ili ovjerena preslika) ukoliko ponuditelja zastupa osoba različita od one navedene kao ovlaštenu za zastupanje u izvatku iz odgovarajućeg registra,
– potvrdu Porezne uprave iz koje je vidljivo da ponuditelj nema duga po osnovi javnih davanja. Potvrda ne može biti starija od 30 dana od dana podnošenja ponude, osim ako je odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza u skladu s posebnim propisima u kom slučaju treba biti priložena odgovarajuća potvrda Porezne uprave,
– dokaz o uplaćenoj jamčevini.

Zainteresirani ponuditelji mogu dostaviti pojedinačnu zatvorenu ponudu za bilo koji pojedini poslovni prostor ili jedinstvenu zatvorenu ponudu za oba poslovna prostora, uz uvjet da je za svaki poslovni prostor popunjen obrazac ponude, a u tom slučaju je obvezne priloge ponudi dovoljno dostaviti u jednom primjerku.
Povjerenstvo neće tražiti dodatna pojašnjenja i nadopunu natječajne dokumentacije već se nepotpuna ili nepravilno popunjena prijava neće uzeti u razmatranje.
Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjavanje svih uvjeta iz natječaja, sadrži najveći ponuđeni iznos zakupnine.
U slučaju da na natječaj stignu dvije ili više ponuda s jednakim iznosima ponuđene zakupnine koje udovoljavaju uvjetima Javnog natječaja, odabrat će se ona koja je zaprimljena ranije.
Ponude se dostavljaju poštom na adresu Grad Koprivnica, Zrinski trg 1, 48000 Koprivnica ili osobno u pisarnicu Grada Koprivnice, Zrinski trg 1. Omotnice moraju biti zatvorene i imati naznaku „NE OTVARAJ – ZAKUP TRGOVINA“.
Rok za dostavu ponuda je 29.07.2025. do 10,00 sati bez obzira na način dostave – rizik od zakašnjenja snosi ponuditelj.
Zainteresirani ponuditelji poslovni prostor mogu uz prethodnu najavu na 048/279-523 razgledati dana 24.07.2025. (četvrtak) od 11,00 sati do 13,00 sati.
Javno otvaranje ponuda će se održati 30.07.2025. godine (srijeda) u 08.00 sati u sobi 12/I na adresi Zrinski trg 1.
Javni natječaj objavljen je na službenoj web stranici Grada. Obavijest o objavi javnog natječaja objavljena je u Glasu Podravine i Prigorja 11.07.2025. godine. Sve dodatne informacije o ovom natječaju mogu se dobiti u Upravnom odjelu za izgradnju grada, upravljanje nekretninama i komunalno gospodarstvo, Zrinski trg 1, II kat, usmeno ili na telefon 048/279-523.

Kontakt

Zrinski trg 1, 48000 Koprivnica

grad.koprivnica@koprivnica.hr
+385 48 279 555

IBAN: HR5523860021820100005
SWIFT: PDKCHR2X
OIB: 62112914641

Cetifikat ISO Cetifikat Energy
Veličina fonta
Kontrast
Poveznice