Sve je više izvrsnih inkubacijskih projekata, od kojih je jedan i JoomBoos, čiji je voditelj Matej Lončarić s koprivničkom publikom podijelio sve tajne i trikove digitalnih medija


Objavljeno: 17.07.2017 — Pregledano: 392 puta

Stručnjak za YouTube Matej Lončarić potaknuo sudionike radionice da stvaraju, kreiraju originalan i zabavan sadržaj i istaknu svoje talente te čak YouTube pretvore u svoju karijeru kao što je to slučaj u svijetu.

Jako mi je drago što ste me pozvali, vrlo je pohvalno što inkubator radi ovakve projekte s obzirom na to da je JoomBoos inkubatorski projekt. Također, drago mi je što je prva lokacija nakon Zagreba gdje ću prezentirati JoomBoos Koprivnica nakon što smo u New Yorku osvojili nagradu za najinovativniji medijski projekt na svijetu, prvi hrvatski projekt koji je to ikada osvojio – rekao je Matej Lončarić, voditelj kanala JoomBoos i voditelj ove radionice.

Na YouTube radionici Kako biti uspješan digitalac na novim medijima, sudionici su mogli čuti zašto se sve više koristi digital kao medij, tko su YouTuberi, zašto nove generacije preferiraju YouTube i gdje to vodi.

Video sadržaji sve više dobivaju na važnosti, mladi gledanje televizije zamjenjuju gledanjem YouTubea, a uz to ta platforma se može iskoristiti i u poslovnom smislu za razvoj i promociju svojih proizvoda i usluga ili čak stvaranje svog brenda.

Na primjeru JoomBoosa je prikazano kako popularni YouTuberi postaju idoli i zvijezde, pravi influenceri kojima gledatelji sve više vjeruju, oni stvaraju trendove i utječu na naše izbore.

Ono što zapravo stoji iza svakog videa i pravog uspjeha na YouTubu je kreiranje sadržaja koji zanima vašu publiku – watch time je ključan za uspjeh, odnosno najvažnije je koliko dugo zadržite pažnju gledatelja na svojem videu te su pritom bitne reakcije u obliku dijeljenja, lajkanja i komentiranja. O tome je bilo riječi i na prvom YouTube predavanju Kako postati YouTuber, kada smo prvi put u Koprivnici govorili o YouTuberima, a Matej nam se javio putem Skypea.

Sudionici su saznali da svaki kvalitetan kanal ima svoj logo, naslovnu sliku, navedene društvene mreže i sređenu playlistu, a kod videa je najvažniji jasan naslov, opis, ključne riječi i thumbnail što je prva stvar koju korisnik zapazi prilikom pretraživanja videozapisa koji moraju biti optimizirani za sve uređaje, posebno mobitele.

Sudionici su aktivno sudjelovali i postavljali brojna pitanja jer su i sami već pokušali objavljivati sadržaje na svojim YouTube kanalima.

Važno je istaknuti da je moguće uspjeti i ako niste ispred kamere, već radite u pozadini kao kreativni producent, scenarist ili nešto drugo vezano uz video produkciju što danas spada u vrlo tražena zanimanja.

Nakon ove radionice, pozivamo sve zainteresirane da se uključe i mobitelom snime sve važnije događaje u gradu – zabavni sadržaj Ljeta na Zrinskom, sportske, kulturne, edukativne događaje i dostavljaju nam kratke video snimke do 3 min koje ćemo objavljivati na YouTube kanalu REC Koprivnica s ciljem promocije Koprivnice. Dijelite i lajkajte objave na društvenim mrežama uz korištenje hashtaga #reckc (objave postavite na javno/public).

Najjača i najveća mreža u regiji prati vaše video uratke, možda imamo novu YouTube zvijezdu iz Koprivnice – zaključio je Matej na kraju.

Radionica je održana 12. srpnja 2017. godine u Pučkom otvorenom učilištu Koprivnica u sklopu Ljeta na Zrinskom.