Naplata parkiranja na javnim parkiralištima na području Koprivnice – obavijest za korisnike


Objavljeno: 26.09.2017 — Pregledano: 760 puta

Korisne informacije oko korištenja javnih parkirališta pod naplatom

Odlukom o komunalnim djelatnostima na području Grada Koprivnice Komunalac je od 01. srpnja 2017. godine preuzeo djelatnost upravljanja i održavanja javnih parkirališta.

Molimo korisnike da prilikom parkiranja obavezno provjere da li je:

  • kupljena parkirna karta vidljiva ispod vjetrobranskog stakla nakon izlaska iz vozila (s prednje strane) – ne odnosi se na karte kupljene putem mobitela
  • pravilno upisana registarska oznaka prije slanja poruke kod plaćanja parkiranja putem mobitela (SMS), bez razmaka, interpunkcija (crtica) i specijalnih znakova
  • ispravno upisan broj 0, 1 ili slova O i l u registarskoj oznaci (ukoliko nisu upisni ispravno neće biti moguća provjera, pa parkirna karta nije valjana)
  • broj na koji šalju SMS poruku za određenu zonu u Koprivnici (broj 708481 za 1. zonu, 708482 za 2. zonu i 708483 za 3. zonu).

Prigovori za izdanu dnevnu parkirališnu kartu nisu opravdani ukoliko korisnik neispravno unese ili vidno ne istakne parkirališnu kartu na vozilu, te kupi kartu za neodgovarajuću zonu.

Obavještavamo korisnike da Komunalac ne upravlja privatnim parkiralištima u Koprivnici koja se nalaze na lokacijama:

a) istočni dio velikog bolničkog parkirališta na Trgu dr. Bardeka (dio od pune bijele linije prema bolnici) – granica je označena punom bijelom linijom i parkirnim znakovima
b) bolničko parkiralište u Ulici Ž. Selingera (od bolnice prema Gimnaziji)
c) parkiralište na Trgu B. J. Jelačića (ispred Croatia osiguranja)
d) parkirališta u Frana Galovića 4A/6 (oko zgrade Muslimanke)
e) parkirališta u Ulici J. Vargovića.

Kupljene parkirne karte na privatnim parkiralištima ne vrijede na javnim (gradskim) parkiralištima i obratno jer ih nije moguće provjeriti.

Najčešće nepravilnosti kod plaćanja parkiranja

Nadzorom javnih parkirališta pod naplatom na području Koprivnice uočeni su najčešći razlozi zbog kojih parkirna karta nije ispravna, a što za posljedicu ima izdavanje Dnevne parkirališne karte i to:

  •  nije kupljena parkirališna karta u roku od 10 minuta od parkiranja vozila
  •  neistaknuta parkirna karta (korisnik je uzeo sa sobom)
  •  nepravilno istaknuta kupljena parkirna karta (nije vidljiva kontroloru od zatamnjenja na vjetrobranskom staklu ili je okrenuta zadnjom stranom)
  • pad parkirne karte u unutrašnjost vozila kod zatvaranja vrata (zbog strujanja zraka)
  • djelomičan ili netočan upis registarske oznake prilikom plaćanja parkiranja mobitelom (navest ćemo primjer za vozilo registarske oznake KC849CF)

 

poslano SMS-om neispravnost ispravno
849CF nema oznake KC
MPARKING  umjesto reg. oznake poslan naziv usluge  
KC 849CF razmak, crtica između brojeva i slova KC849CF
KC894CF zamijenjeni brojevi
KC894CP netočna slovna oznaka

 

  • slanje SMS poruke s registarskom oznakom na krivi broj (broj od druge zone ili na broj od parkirališta u nekom drugom gradu gdje je korisnik nedavno bio)
  • parkiranje vozila za koju u roku od dvije minute nije primljena obavijesti mobilnog operatera da je prihvaćena (ukoliko je namjera plaćanja bila putem SMS-a)
  • parkiranje vozila unatoč zaprimljenoj obavijesti mobilnog operatera da je odbijeno  plaćanje putem SMS-a
  • plaćanje parkirne karte za krivu zonu (korisnik parkira vozilo u 1. zoni, a plati za 2. ili 3. zonu)
  • istaknuta parkirna karta kojoj je istekao rok valjanosti (od prethodnog dana ili mjeseca).

Parkiranje vozila na parkiralištima pod naplatom za osobe s invaliditetom koje imaju Znak pristupačnosti

Osobe s invaliditetom oslobođene su plaćanja parkirališta na prostoru pod naplatom samo na posebno označenim žutim parkirališnim mjestima, uz obavezno vidljivo istaknut Znak pristupačnosti.

U  nadzoru parkiranja uočeno je korištenje nevažećih znakova pristupačnosti (stari znak) ili raznih plavih naljepnica osoba u invalidskim kolicima koje ne oslobađaju od plaćanja parkiranja.

Korištenje žutih parkirališnih mjesta rezerviranih za vozila osoba s invaliditetom moguće je samo ukoliko se u vozilu nalazi osoba na koju je izdan Znak pristupačnosti.

 


Ukoliko se vozilo osobe s invaliditetom parkira na parkirališnom mjestu označenom plavom bojom ili bez istaknutog važećeg znaka pristupačnosti dužna je platiti parkiranje.

Kupnja i plaćanje parkirnih karti

Kupnja parkirnih karti u Koprivnici moguća je putem parkirnih aparata, SMS-a (sva tri mobilna operatera) i kioska Tiska.

Plaćanje parkirne karte putem mobitela (SMS) moguće je i za vozila inozemnih registarskih oznaka.

Mjesečne parkirne karte za fizičke i pravne osobe kupuju se na blagajni Komunalca u Mosnoj ulici 15.

Povlaštene stanarske karte prodaju se isključivo u Upravnom odjelu Grada Koprivnice, Zrinski trg 1.

Plaćanje izdanih dnevnih parkirališnih karti može se bez naknade obaviti na blagajni Komunalca (Mosna ulica 15) i kioscima Tiska.  Dnevne parkirališne karte mogu se platiti i u FINI, te bankama i poštanskim uredima.

Prigovori za izdane dnevne parkirališne karte dostavljaju se pismeno u GKP Komunalac d.o.o., Mosna ulica 15, 48 000 Koprivnica ili putem elektroničke pošte info@komunalac-kc.hr. Obrazac reklamacija može se preuzeti na mrežnim stranicama Komunalca (CENTAR ZA KORISNIKE, pod OBRASCI I ZAHTJEVI).

Dodatne informacije mogu se dobiti u radno vrijeme na telefon 048/251-853 ili putem elektroničke pošte parking@komunalac-kc.hr .

 

GKP Komunalac d.o.o.

Koprivnica